Analyse

A1 BIFURC: Bifurcatie en chaos x-->ax(1-x)
A2 INHOMXAS: Inhoud vlakdeel wentelend om x-as
A3 INHOMYAS: Inhoud vlakdeel wentelend om y-as
A4 KROMMING: Kromming, kromtestraal, midpunt
A5 LENGTEKR: Lengte van een stukje kromme
A6 OPPTOXAS: Oppervlakte vlakdeel t.o.v x-as
A7 OPPTOYAS: Oppervlakte vlakdeel t.o.v y-as
A8 RKLNINP: Raaklijn IN punt P VAN Y1
A9 RKLNUITQ: Raaklijn VANUIT Q BUITEN Y1
A10 XYKROMME: Tekent (x,y) kromme
A11 SPXYKROM: Snijpunt van F(x,y)=0 en G(x,y)=0
A12 INTEREXP: Exp. kromme y1=a.gx door 2 pntn
A13 INTERMAC: Machtskr. y1= a.xb door 2 punten
A14 INTERPO1: Evenredigheidsschema, interpoleren
A15 INTERPO2: Rechte lijn y1=ax+b door 2 punten
A16 INTERPO3: Parab. y1= ax2+bx+c door 3 pntn
A17 INTERSIN: Sinus asinb(x+c) + d door top en dal
A18 TRANSFOS: Transformaties van gegeven y1=f(x)
A19 RECURLIN: Lineaire recursie u(n+1)=A.u(n)+B
A20 RECURLOG: Logistische recursie x->gx(1-ax)
A21 RECURKWA: Kwadratische recursie x->x2+p
A22 KEGLSNE1: Kegelsnede ax2+by2+cx+dy+e=0
A23 KEGLSNE2: Kegelsn. ax2+bxy+cy2+dx+ey+f=0
A24 KEGLSNE3: Kegelsnede draaien, zodat bxy = 0
A25 GRAFUNC: Functieonderzoek:nulp,toppn,buigp
A26 GRASYMPT: Functie-onderzoek asymptoten
A27 AFSTPUFU: Afstand punt P tot de grafiek Y1
A28 HELLING: Illustratie van AFGELEIDE
A29 HOEKFUNS: Snijpunt en hoek van 2 grafieken
A30 GRAPARA: Onderzoek grafiek parameter
A31 GRPOLPLA: Grafieken poolcoördinatenvoorst.
A32 GRPOLEXT: Extremen van x en y in poolvoorst.
A33 OMWENOPP: Oppervlakte omwentelingslich.
A34 RIEMANN: Illustratie Riemann integraal (opp)
A35 POOLCOOR: Omrekenen poolcoördinaten
A36 VEC3PROD: In- en uitproduct vectoren
A37 PROVERS: Prooi/roofdier (orde in de chaos)
A38 PARAGAST: Gastheer/parasiet (orde in de chaos)
A39 TOENAMEN: Toenamendiagram en -tabel
A40 KKREGRESSIE: 3 regressie programma's
A41 WALLIS: over een bijzondere productrij